.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصویب سند توسعه البرز شمالی
سند توسعه استانهای گلستان، گیلان و مازندران تحت عنوان سند توسعه استانهای شمالی به تصویب رسیده است.شناسایی موانع توسعه استانهای شمالی،تجمیع مطالعات آمایشی و کالبدی و سایرمطالعات به منظور توسعه استانهای ...

سند توسعه استانهای گلستان، گیلان و مازندران تحت عنوان سند توسعه استانهای شمالی به تصویب رسیده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری، استاندار مازندران در آئین اختتامیه نخستین گردهمایی مسئولان عالی استانهای شمالی کشور در محل استانداری اظهار داشت : این سند به تدوین برنامه های بلند مدت،میان مدت و کوتاه مدت استانی از سوی تمام سازمانها مورد توجه قرار می گیرد.

ابوطالب شفقت تصریح کرد : ستاد پیگیری مصوبات ستاد ویژه البرز شمالی با حضور نمایندگان استانها در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی،استانداران و معاونین استانداران و مدیران دستگاههای اجرائی سه استان تشکیل شده است.

وی شناسایی موانع توسعه استانهای شمالی،تجمیع مطالعات آمایشی و کالبدی و سایرمطالعات به منظور توسعه استانهای منطقه،شناسایی پروژه های عمرانی مشترک استانهای منطقه و انجام اقدامات لازم برای اجرایی کردن آنها در برنامه های استانی،منطقه ای و ملی،شناسایی و برگزاری همایش های آموزشی و اجرایی مشترک به صورت فصلی و شناسایی و پیگیری اقدامات انجام شده در مورد مصوبات و قوانینی که در راستای توسعه و رشد منطقه می باشد را از عمده وظایف این ستاد عنوان کرد.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد : بر این اساس شورای برنامه ریزی و توسعه البرز شمالی بر اساس تشکیلات شورای برنامه ریزی و توسعه استانها به صورت فصلی یکبار در یکی از استانهای شمالی برگزار و درمورد پیگیری اقدامات انجام شده مرتبط با منطقه بررسی و اقدام  می کند.

وی یادآور شد : کارگروههایی به تناسب بخش از سه حوزه معاونت عمرانی استانداری،معاونت برنامه ریزی و اداری مالی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانهای منطقه تشکیل و با دریافت پیشنهادهای استانی در زمینه شناسایی و معرفی پروژه ها اقدام خواهد کرد .

 نشست بعدی مسئولان عالی رتبه در نیمه دوم اردیبهشت ماه 86 در استان گلستان برگزار خواهد شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.